Wednesday, October 26, 2005

Hari Semalam Yang Memenatkan

Semalam hari yang paling memenatkan bagi aku. Lepas je berbuka puasa kakak aku dah call dari Ipoh kata dia nak mai KL, sebab depa nak balik hari ini. So lepas je berbuka dalam pukul 8 kakak aku dah sampai depan rumah aku. Then kitaorang pergi chek nama abang aku ade tak dalam senarai penerbangan esok...... Tengok-tengok tak de so terpaksalah kena beli tiket sendiri. Masa tu jam dah masuk kul 9 malam, aku cadangkan kat abang aku pergi katKL central sebab KL centarl buka sampai kul 10 malam tkaunter tiket air asia. Aku cadangkan juga naik Putra dekat ngan KLCC sebab kalau naik kereta sure lambat sebab jem. Masa kat lam train dari KLCC ke KL central punyalah penat aku dukung anak buah aku .... Dahlah orang tak bagi tempat duduk kataku ... aku rasa depa tak nak bagi tempat duduk sebab badan aku tegap dan macho kot..... tapi dalam hati tuhan saje yang tahu penat lenguh dan etc aku ...tapi aku buat macho je..... Then tetiba je dekat kaunter Air Asia pintu masuk dah tutup ..... Lam hati aku menyumpah sebab jam belum kul 10 dah nak tutup ..... Last last aku cadangkan patah balik ke KLCC then pergi kat pejabat aku booking melaui internet. Perjalanan balik ke KLCC samer gak tak ader orang nak bagi tempat duduk kat aku......Sampai je kat KLCC dah pukul 11 malam nasib baik lah hari tu aku bawa kunci pejabat so bolehlah aku masuk pejabat. Aku pun suruh abang aku driev terus ke pejabat aku ... Sampai je dekat pejabat terus buka komputer then terus booking ... Cian abang aku kena bayar seribu tuk bayar tiket tambang kapal terbang .... Pas tu abang aku ajak g malakn, pada mulanya aku malas lah nak beban dier belanja makan last last g gak sebab kakak aku dah pujuk ...... Malam tu aku makan kat air buah gelas besar dekat Keramat. Lepas makan g jalan 2 plak kat bazaarramadhan kat Keramat tu ... kakak aku beli kerepek tuk balik kampong.... Lepas beli kerepek tu barulah aku balik umah lam kul 130 pagi.... Penat giler aku rasa ...... Dah lah malam tu aku tak boleh lelapkan mata......... Tapi tak pelah asalkan hati puas sebab tolong abang dan kakak aku......

No comments: